Robin

Robin Vandaele

"Zoals de Oost-Duitsers de oorlog vergeten, houden de britse kerkhoven en de Last Post tot op heden vast aan de oorlog-al is ook dat selectief. Ze herinneren,maar vergeten ook.Ze Beleren,maar ze negeren ook.Het ene monument wordt overspoeld, een ander verkommert."

BENEDICT WYDOOGHE;DOMINIQUE NUYTTENS.Van de Last Post naar de Lost Past
Het onbekende Duitse verhaal van 1914-1918
.De standaart 10/11/2012.
klik hier voor volledige tekst

Ik ben Robin Vandaele en ik ben 20 jaar.
Ik woon in Brakel en heb er eerst moderne talen economie gedaan. Daarna heb ik maatschappelijke veiligheid gestudeerd. Hier heb ik stages gedaan als voetbalsteward in AA Gent en steward in het sportpaleis in Antwerpen. Ik heb dan ook een diploma bewakingsagent en brandweerman behaalt. Hierna heb ik een jaar gewerkt. Eerst als bewakingsagent bij Rock Werchter, Werchter classic en Krashelrock. Ik heb daarna bij G4s en Securitas gewerkt als statisch- bewakingsagent.
Nu studeer ik maatschappelijke veiligheid. Ik zit nu in mijn eerste jaar. Deze site is dan ook bedoelt voor een opdracht.
Naast studeren ben ik ook vrijwilliger bij de brandweer en doe ik karate en boogschieten.

Na deze opleiding wil ik bij de politie gaan dus de interactie tussen politie en supporters interessert mij dan ook.
diavoorstelling

59508hp2.jpg