Tobias

Hallo

Ik ben Tobias Storme. Ik studeer in het KATHO in Kortrijk. Momenteel zit ik in het eerste jaar Bachelor in de Maarschappelijke Veiligheid. (IPSOC)

Ik neem het deel "De inventarisatie van ervaringen binnen de Belgische stewardwerking: De steward aan het woord." onder handen.
Stewards hebben het niet zo gemakkelijk. Mijn tekst gaat over de mening van de stewards, devisiechefs en hoofdstewards. Voornamelijk over wat er minder goed is aan de stewardwerking. Bekijk ook zeker de powerpoint voor meer informatie.

media_xl_3656294.jpg

Dit onderwerp interesseert me. Ik ben begaan met de veiligheid van anderen en vind het belangrijk dat stewards bijdrage leven aan de veiligheid voor anderen. Voor ik begon met het opzoeken van info had ik geen voorkennis.

Veel plezier

Tobias

Powerpoint bevraging stewards

word document extra uitleg

Statistieken tekst

Zoals de Oost-Duiters de oorlog vergeten, houden de Britse kerkhoven en de Last Post tot op heden vast aan de oorlog – al is ook dat selectief. Ze herinneren, maar ze vergeten ook. Ze beleren, maar ze negeren ook. Het ene monument wordt overspoeld, een ander verkommert. - Wydooghe, B.,(10 november 2012). Van de Last Post naar de Lost Past. De Standaard.

Wydooghe, B.; Nuyttens D. (10 november 2012). Van de Last Post naar de Lost Past. De standaard.

Klik hier voor de volledige tekst

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License